Har lyssnat på min kropp hela veckan :)

Tja people,
 
Denna veckan har jag lyssnat på min kropp.. jag har varit typ ganska lat :)
 
But...jag har faktiskt utnyttjat vårt löpband två kvällar i rad och det är för att jag inte vill ge mig ut på vägarna i detta kaotiska skåne.
 
Idag var det egentligen meningen att M skulle arbeta hemma, men eftersom jag är lite orolig när det är übermycket snö på vägarna så övertalade jag honom att köra till Lund och släppa av mig halvvägs. Det är ju så tråkigt med oplanerade semesterdagar.
 
För att stressa Berit lite kan jag berätta att helgens träning gick väldigt bra - jag tog 180kg i benpress, och det var liksom inte bara en gång utan jag körde nog 8 el 10, vet inte vilket. Josefine som är starkare i benen körde 12 och hon tar säkert 250 nästa gång..
 
 
Inhandlade nya träningsskor i lördags.. nu har jag många som jag inte använder - vad gör man med dem?
 
 
Imorgon har jag en ledig dag, precis bara för att jag kan och vill - den är totalt planerad.
 
En annan sak.. I år firar mannen och jag 25-årig bröllopsdag så idag beställde jag en resa till Rom, och det ska bli så fantastiskt spännande och intressant och romantiskt och kul - ser verkligen fram emot den.
 
Livet leker, trots snö.
 
Ciao
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0