Gerdahallen levererade igår

Tjena
 
 
Oj vilken helg det har varit!!
 
Igår var jag, M, Bodil, Linda och Elina på Gerdahallens inspirationsdag, och den var enligt mitt tycke - den bästa hittills. Jag hade tre pass med Oscar Jöback, samt ett crossfit och sist men inte minst, ett boxpass - tjohooo vad jag blev trött men samtidigt var det skitkul hela dagen så jag njöt av att svetten lackade och musklerna skrek.
 
Absolut bäst var danspasset och steppasset med Oscar - han har en sådan härlig karisma o utstrålning så det är inte sant..
 
 
Kan även berätta att igår kväll orkade vi inte göra ett enda dugg så det blev pizza och två glas vin och väldigt tidigt i säng.
 
Vaknade imorse av att jag just skällt ut både pappa o Joanna - har ingen aning om vad det handlade om eller vad jag sade, men kände mig ganska olustig... suck, dessa konstiga drömmar.
 
Styrelse o ledarmöte i typ tre timmar - det var i alla fall gott med smörgåstårta :)
 
Sen blev det en oerhört skön promenad i vårvädret, vilket bjöd på 15 grader den 9 mars - wiiiii
 
Eftersom jag den senaste tiden har fått allergisk snuva så fort jag satt mig i soffan så bestämde jag mig för att storstäda hela soffan - dammsuga, torka av o sen skinnrengöring på det - nu ska jag väl klara mig i alla fall - annars har jag ingen aning om vad det kan vara som gör mig störtförkyld om kvällarna..
Medan vi höll på att städa soffan hörde vi ett jäkla brak nerifrån....
-Akillessssss!!!!!!!!!
 
 
Han ska ju alltid springa, sladda och ha sig.... antagligen har han sladdat in i spegeln som har tryckts mot väggen och lossnat i fästet... SUCK!!!! Denna katt!!!
 
Nu väntar en skön söndagskväll med lövbiff till middag och sen lite fortsättning på Fringe (en bra serie som vi kollar på Netflix)
 
Vi hörs
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0