Han brände min bringa..

Tjena people,
 
En båda bra och dålig fredag igår minsann.
Den började ju inte så bra med borttagning av två stycken leverfläckar där den ena var sämre än den andra. Min doktor verkade vara på ett mycket gott humör eller så gillar han att skära i folk - han var inte det minsta otrevlig utan istället visade han mig en sida som jag inte direkt sett innan - han var omtänksam, otroligt kunnig och trevlig. I alla fall så var det rätt beslut att ta bort den för det visade sig att detta var ett tecken på att min hud har fått sina soltimmar.... så nu är det jag som inhandlar en skitsnygg och stor solhatt samt en sådan soldräkt som finns till barnen nu :)
Ni kan se mig på playan på Kreta, Sus i rosa soldräkt med fin rosa solhatt med blommor på :D
 
Hade så klart lite hjärnspöken hela dagen men när jag började fixa mat så såg jag fram emot kvällen och den blev hur kul som helst.
 
Vi käkade först här hemma - jag hade gjort köttfärsfyllda paprikor med ris o sallad samt supergod paj till efterrätt.
 
Sen tog vi bussen in till stan och besökte Bishop först. Drack en Liefman och träffade Mia C där - längesen jag träffade henne. När vi tömt glasen struttade vi vidare till Harrys.. där fick jag någon spansk öl - ganska mild öl smak - ingen direkt höjdare.. vi skålade för Sonja eller vad hon hette som satt vi bordet intill, och hon blev jätteglad att vi också skålade för henne :)
 
Kebabrulle på ett matställe utan toalett - är det tillåtet? alltså att ha ett matställe utan toalett...
Kebabrullen var god men kan det stämma att den innehåller 1200 kcal?
 
Alla ungdomar stod i kö utanför Grands... vi gick tillbaka till Bishop och tog en sista liefman... Ooopps, de stänger kl. 01.. o vi hade ju precis kommit dit.
 
Vi orkade inte vänta på bussen o taxin var ganska billig, o jag var skittrött o ville bara hem snabbt.
 
Tror ni inte jag vaknade kl. 07.00!!
 
Suck, jag överlevde steppasset o tyckte nog att det gick bättre än förra gången... o ledardansen är bara till att nöta - den sitter där efter några gånger.
 
Nu räknar jag med att ALLA kommer och tittar på vår uppvisning i April.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0