Idag blir det en grön te-dag

Hej,
 
Idag är jag hemma från jobbet. Jag är sjuk och det är sååå tråkigt.
När jag körde till träningen igår så fick jag kräkvallningar (vad det nu är...) men känslan av illamående och rädsla för att vara tvungen att stanna bilen o gå ut o spy.. vilket inte skedde, men känslan var där.
Träningen gick bra, men när jag kom hem sen så mådde inte min mage så där himla bra...
Natten har varit jobbig och idag är jag mest hungrig, men tanken på mat gör mig illamående.
Jag har kokt ägg, men bara tanken på att äta dem gör mig ännu mer illamående - så jag håller mig till te än så länge. Jag fryser, skakar och ja...ni vet ju hur det är :(
 
Ja, vad ska man säga...det är tisdag, HATtisdag!!!
 
Det tråkiga med Mikaels nya dator har blivit åtgärdat. NetOnNet vet vad service är - de skickade en ny så fort de fick mailet:)
 
Lovade lite bilder i förra inlägget så här kommer de...
 
 
Vårt spelrum har blivit nymålat o tapetserat - ser ljust o fräschare ut nu, och vi är jättenöjda.
 

Och min nya tavla som jag målade färdigt i söndags. Blev ganska nöjd.
 

Avslutar med en bild om man sällan får skåda - alla tre katterna samlade vid sidan om varandra..
 
Nu måste jag nog ge mig på ett ägg...
Vi hörs.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0