Jag skiter väl i att det är våffeldagen...

Ja, jag vet att det är våffeldagen idag!!!
Alla bombar mig med bilder på goda våfflor på fb och instagram - jag blir sugen, men tänker inte äta någon våffla idag.
 
Hur det är med magen? - Imodium är ett fungerande receptfritt botemedel, vilket jag uppskattar såna här dagar.
 
Är så klart uttråkad, men jag fryser inte längre... kan förklaras med att jag gjorde superbrasan Helge, så jag själv blev rädd för skorstensbrand någon minut.. finns ju i färskt minne då mitt favorithus i Hörby brann ner häromdagen.. men som sagt så gjorde jag en brasa... första någonsin i detta huset (tror jag).. och här blev så varmt att jag fick t.om öppna balkongdörren..
 
Bastat i 40 minuter - ja, ni läste rätt, inte 4 som jag brukar utan 40 min.. förstår ni nu hur frusen min kropp var?!
 
Har faktiskt ätit också, både ett ägg imorse och lite grillad kyckling nu ikväll.
 
Alla är på träning och här är jag och min dator...
 
Hoppas jag får behålla maten jag just ätit...
 
Isabellas och Henkes lilla kise Trixie har varit försvunnen sen i söndags och Isabella har varit helt utom sig av sorg - Idag kom hon hem!! Så skönt!!!  Kommer ihåg oron när Amadeus var på rymmen i somras och det var bara två timmar..
 
 
Nu ska jag fortsätta läsa min bok..
Hoppas jag mår bättre imorgon! Krya på mig !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0