pensionsmyndigheten måste ha räknat fel eller nåt..

Gomorron,
 
Jag är vaken, uppe med tuppen som vanligt.. känner av hur min kropp mår.
Jag mår förhållandevis ganska bra så här långt. Känner mig ganska svag, snurrig och med en kraftig huvudvärk, men det är ju förståeligt med sådan kraftig vätskebrist.
 
Jag drack ändå massor igår. Suck!
Ska försöka bygga upp det jag tappade igår så jag är fit for fight imorgon kl 7 på jobb.
 
Fick mitt deprimerade oranga kuvert igår... nu har en annan varit inne och ändrat fonder - kan knappast bli sämre, men jag lär väl få arbeta tills jag är 70 bast om jag ska kunna leva tills jag blir 110 år.
 
Var blir min vinst på 251 miljoner av?
 
Det snöade här igår...jag som vill ha vår - sköna vårvindar, sol och värme. Jaja, det kommer väl så småningom - kan ju alltid drömma mig bort när man sitter framför brasan... ut går jag inte i alla fall, om man kan undvika det. Jag var inte ens ute och hämtade posten igår..
 
Ja posten, jag är så irriterad på vår post - nästan varje vecka får vi grannens post... frågan är hur många gånger våra grannar får vår post. Man ska ju inte irritera sig på sånt som man inte kan göra ngt åt, men varje vecka...! Hur svårt kan det vara?
 
Energitjuvar finns det gott om.
 
Nu ska jag dricka lite te, gosa katter med borste och sen blir det min bok.
 
Vi hörs.
Kramkram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0