Ryggjävel

Hej hopp,
 
Trött som en gnu imorse när klockan ringde kl 5. Gick upp och duschade och när jag skulle ta min lilla sminkväska i lådan under vasken så sa min rygg AJJJ... va fan! Räcker det inte att jag har varit hemma två dagar för en dålig mage!!!
Ja, andra sortering är man!
Ryggskott och jag som ska hjälpa mamma o Roland att flytta i helgen - tjo balle!!!
 
Det är ju bara att gilla läget - jag åkte till jobbet som vanligt - ett rent helvete att komma ur Ms bil som har skålade sitsar... jaja, det gick.
 
Har fått röra på mig mest hela tiden under dagen för stillasittande är inte kul när man har en öm rygg. Som tur är kan jag gå normalt, dock lite stelt men ändå.
 
Redan fredag imorgon och då ska jag bara jobba till kl 14 för jag ska göra en sak... bilder kommer imorgon!!
 
Nu är M på träning och jag som har som rutin att springa på löpbandet om torsdagar kan ju inte det idag.. tråkigt!! Jag kan inte göra nåt.
 
Uttråkad, men längtar till imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0