Härmed jobbar jag bara 80%...

Hej gott folk,
 
Härmed har min 100% tjänst avslutats. Sista dagen idag och jag var sjuk. :(
 
Igår fick jag förkylningen from hell igen, bara så där... börjar bli trött på dessa snabba turer. Kan det vara allergi? Inget kli i ögonen utan bara dyngförkyld - nyser, snörvlar, ögonen rinner och jag måste snyta mig hela tiden annars rinner det.. jaja, jag mår bättre idag tack och lov, men dag 1 är förjäklig.
 
Har som ni vet inte skrivit på länge.. undrar varför? Glömmer! Händer inget kul..
 
För att åter prata om min tjänst, så fr.om nästa vecka jobbar jag 4 dagar/vecka och är ledig på fredagar förutom när jag har bokslut, då har jag lovat ställa upp och får ta en extra ledig dag veckan därpå. Fine with me.
 
Förra helgen tog vi bort plåtarna från poolen och chock-klorerade, tömde den på äckliga uppsvällda möss och monsterspindlar..och så klart fyllde på vatten.
 
 
Kan ju bara bli bra :)

Längtar till sommaren, värmen och semesterfeelings.
 
Lilla gumman min har bara typ 10 veckor kvar tills lilla bebbe tittar ut... Så spännande!
Själv börjar hon bli lite nervös..
Men hon är duktig och hon mår bra, hon gymmar med mig och syster och ibland lille Pigge.
 
På tisdag är det blodomloppet i Malmö och denna svensken ska försöka genomföra det... tror inte det ska vara några större problem faktiskt.
 
Annars går allt sin gilla gång. Lever gott, njuter av livet och kämpar med min fettokropp på alla sätt och vis.
 
Snart, mycket snart ska vi tillbringa några härliga dagar i Rom, jag och min älskling - firar att vi varit gifta i 25 år minsann.. Inte den dagen dock, men väl några dagar innan... Just den dagen, 27 Maj så har min man ett tabata pass.... och han som gnällde på mig för att jag eventuellt skulle till Holland den dagen - suck! Nu får jag väl gå på tabata passet också så jag överhuvudtaget får träffa honom den dagen..
 
Livet är härligt!!
 
Vi hörs!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0