Bubbelbad en onsdagseftermiddag är lyx

Gomorron,
 
Torsdagsmorgon.... trött! Mannen arbetar hemma idag så jag är inte ensam, men vill inte störa...
Jag låg och lyssnade slutet på min ljudbok till klockan var närmare ett inatt - guuuuud, så spännande den var! Ikväll ska jag börja läsa Stalker med Lars Kepler - gillar deckare!
 
Igår var en bra dag. Jag var och tränade rygg och biceps på gymmet, helt ensam - inte en kotte i sikte och det gillar jag. Ingen som glor, ingen jag kan glo på - bara jag, musiken och maskinerna o redskapen. Grymt.
 
 
Körde hem och städade, tvättade och fastnade i min bok. Många timmars tidsfördriv med en bok, men det är det värt. När kl var tre var jag lite frusen så jag tappade upp ett bad och somnade.. Mys på hög nivå en onsdagseftermiddag :)
 På kvällen hängde jag med M på ett cirkelpass - ja Josefine var också med :) Jobbigt, svettigt och tyvärr råkade min rygg illa ut - antagligen en vridning i kusackhoppen, men det ledar väl till sig. Den är skör och speciellt är det är vridningar.
 
Greys, världens bästa serie!! Jag satt bänkad kl. 21.. alltså, den är inte så himla bra längre, men jag kan inte låta bli att titta på den ändå - igår var det ganska äcklig - gillar inte sprutor och när de skär i människor - vid de tillfällen är min mobiltelefon så sjukt intressant...
 
När det var slut så hade ju mannen behagat komma hem från sina dubbelpass så då blev det ett avsnitt Sons of anarchy - och det är väl en serie som helt flippat ut - helt jäkla skjutgalna - spårat ur totalt - tur att det är sista säsongen för det finns ju inga medlemmar kvar i klubben.... har nog aldrig gillat den serien - för mycket död o intriger. Tacka vet jag Törnfåglarna :) eller varuhuset :)
 
Idag blir det lunch i Hörby med fd kollegor - längesen vi träffades nu. Snart en månad sen jag slutade ju...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0