Julklappsjakten har börjat...eller fortsatt

 
Hej och hå,
 
Igår var jag och lillsyrran Camilla och shoppade i Malmö. Det är en mysig tradition vi har, bara vi två - fikar, myser, shoppar, snackar och skrattar. I år blir det nog två gånger - vi vill även till Väla, så det ser jag verkligen fram emot.
 
Jag hade inga stora förväntningar på att hitta något för det brukar jag inte göra, men ni anar inte vilka fina kläder jag hittade... wow! Köpte även röda, fina juliga underlägg till familjesammankomsterna i jul. Penslar inhandlades också, ni vet ju att jag ska bli mer kreativ i mitt liv och bra penslar är A o O för att åstadkomma stordåd :) Ja, jag köpte en del julklappar också, o inte en endaste till mig själv.
 
Efter en hel del timmars traskande i affärer var vi båda både ömma i fötter och rygg. Det var ganska skönt att sätta sig i bilen o brumma hemåt. Slocknade som en sten på soffan när jag kom hem och sov i en hel timme..
 
Checka in vilka underbart snygga lampor vi hittade - ja, såna skulle jag gärna vilja ha, men har ingen plats till dem. Detta var en av mina favoritaffärer - måste dit igen! Massor av kuliga saker.
 

Passade Erik i tisdags för Bella skulle till veterinären med lillkisen. Alla katter är visst sjuka... Det gick hur bra som helst och Erik och jag vi bara busade... han skulle absolut inte sova, han ville aktiveras så vi fick leka..typ tugga bitringen Valle, sprattla sig fram till skramlan, bubbla och pussa på magen. Han bara älskar när man pussar honom på magen.. han vet vad som ska komma så han börjar skratta långt innan jag har nått magen. Härliga unge!!
 
 

Idag har jag varit och lunchat på La Café med mina vänner från Atos, Mari och Christel. Alltid kul att träffa dem och höra lite skvaller... om jag saknar Atos? Nej, faktiskt inte - jag saknar mina vänner, men jobbet kan jag vara utan...visst jag älskar ju siffror och kan sakna känslan när man rapporterat färdigt en månad och allt stämmer.. det är en härlig känsla. Sen börjar man om på ny kula... ja jag saknar nog det.. Men det går väl fler tåg - även jag ska väl hitta mig ett jobb någon gång, eller så får jag vinna mina 256 miljoner.
 
Nu ska jag börja på en ny tavla - akvarell denna gång. Får se om jag fortfarande klarar av att skapa något med de färgerna..
 
Imorgon är mannen ledig och vi ska till Ikea o mysa.
 
Lev väl hörni.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0