Fredag, härliga fredag

 
Tjena people,
 
Så då var det fredag igen :) Trots att jag alltid är hemma så är det ändå speciellt med fredagar :)
 
Igår var en bra dag!
Först var jag och Josefine och tränade på Hälsoforum - kan berätta att det känns idag....ajaj mina ömma muskler
 

Gissa vilket ben som är mitt....
Därefter körde vi hem och duschade och Josefine kom och hämtade mig och vi körde in till stan.
Det blev god bakad potatis på Trendie först

och sen gick vi runt och shoppade. Jag köpte bara presenter, inget alls till mig själv
Josefine shoppade loss på Borett - jag hade också velat det, men tyckte det var bättre att jag förberedde Josefine på alla saker jag önskade mig i julklapp istället.. Där fanns fina bokstäver i trä som jag önskar mig - U&ME - åhhh vad de var fina, hade passat perfekt hemma hos mig :)
 
På eftermiddagen och kvällen höll jag på att packa in både presenter och julklappar - det är såååå kul!
 
Idag ska jag handla mat - inget upplyftande överhuvudtaget.. sen ska jag hinna med ett träningspass innan jag kör till Hörby för att luncha med mina fina vänner Mari o Christel.
 
Min stackars mamma har fått bältros - en grym smärta över lår och mage - tycker så synd om henne.
 
Imorgon och på söndag ska jag passa min lille prins Erik. Bella och Henke ska på stor fest och jag har fått äran att passa honom över natten - lite orolig är jag allt... det här med att värma mat osv.. men det går nog bra - vi ska mysa hela helgen!
 

Han är ju så go o glad mest hela tiden. Tyvärr ska det bli uselt väder i helgen så vi kan inte ta någon mysig promenad som jag egentligen hade planerat, men vi får mysa här hemma istället.
 
Ha en härlig helg hörni, imorgon är det step och cirkelpass - wiiii, det ser vi fram emot :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0