Ha en fin måndag hörni..

 
 
Gomorron,
 
Måndagsmorgon igen. Veckorna går så fort och nu har den efterlängtade veckan äntligen infunnit sig - ska bli en spännande vecka :)
 
Fredagens IKEA besök var mysigt. Jag skulle hämta Elina vid busshållplatsen i Vä. Jag sa åt henne att gå till höger bakom busshållplatsen så väntar jag med bilen där - hon gick vänster :) Hon fick en liten extra promenad alltså..
 
Det blev en massa inköp, massa användbara saker och ljus i massor - åhhh vad vi ska mysa i höst.
Vi hann även med att inta brunch för 39 kr

När vi hade gått runt i ett antal timmar och kände oss färdiga, lastade vi ut våra kassar och fortsatte shopping i de andra butikerna runt omkring. Jättemysigt!
Vi var hemma vid halv fyra, o då var jag trött..
 
Ingen träning denna dag, utan det blev en mysig kväll med god mat istället. Grillad hel laxsida på spenatbädd. Mumsisch.
 
På lördagen var det först ett jätteroligt steppass :)

och därefter ett grymt jobbigt tabata pass med 10 olika övningar - gissa om mina ben var ömma när jag gick därifrån.
Hela lördagseftermiddagen tog vi det lugnt och på kvällen var vi och firade Bellas födelsedag.
Hon fick en OBH Nordica hushållsassistent av oss och av Josefine o Niklas fick hon en jättefin blus och ett superfint doftljus med trälock - doftade underbart.
 
Vi blev bjudna på Dragonfilé med vildsvinskött - enormt gott, och sen hade hon bakat en jättegod vanilj och passionsfrukts tårta.
 
Haha, så roligt. Snacka om att Trixie är skitsur för att Erik behöver bytas på... -jag var ju här först!!! -jag tänker inte flytta mig... nä, det fick jag göra, och det var under stora protester och stort motstånd..
På söndagsfm körde jag till Josefine och putsade hennes fönster och därefter fick jag skön/behövlig massage.
Söte Alfred bara chillade - han var inte alls så busig som Bosse, som hela tiden ville kolla läget när jag putsade fönsterna  - man är ju så rädd att han ska hoppa ut..
När jag kom hem så fixade M till duschen där nere - ny torkställning sattes upp i tvättstugan och handdukstorken flyttades in mittemot bastun samt att han körde och köpte glasblock och murade upp dem i duschen för duschdörren som var där uppe ska flyttas ner. Åhh, det blir så fint!
 
Alla de inköpta julklapparna o presenterna är inslagna nu... Det jobbiga är ju var man ska förvara alla paket - hela mitt arbetsrum är ju överfullt..
 
Idag, måndag har jag inget överhängande - har en sådan jobbig träningsvärk i mina ben!!! Hur ska de klara av ett tabatapass ikväll?
Städa kyl och frys idag kanske... vi får se, men ha en fin måndag alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0