Hösten har kommit för att stanna..

Hejsan,
 
Sjuk! Hemma från jobbet, vilket är bara bläääähh!
Höstens tråkiga del, men som tur har jag inte fått någon förkylning utan det är huvudet och magen som bråkar.
 
Veckorna går sin gilla gång, jobb och träning - kör 5:2 el 6:1 med träningen och det funkar hur bra som helst - alltså tränar 5 dagar o vilar två eller kör 6 dagar o vila 1 dag, beroende på utbud och hur bra kroppen mår.
Tyvärr har vi ju bara step på lördags fm, och hade det varit step alla dagar så hade jag gått på det för jag verkligen älskar step - såååå sjukt roligt!!
 
Helgerna däremot har ju varit helt fantastiska på sistone - underbart väder, strålande sol och nästan vindstilla. Det har så klart blivit lite hojåkning.
 
Förra helgen var vi och fikade på Lotta på Åsen i Ljungbyhed och nu till helgen var vi på Café Annorlunda i Kivik - på självaste kanelbullens dag :)
 
Hos Lotta :)
Ute i solskenet på Café Annorlunda
Så här ser det ut ifrån min plats på hojen..
 
I söndags målade jag en tavla. M gav mig ett jättefint, stor och stabilt staffli när jag fyllde år och han har påmint mig ett tag nu att jag inte har målat något än... så i söndags var Josefine och jag i Stackedala och sprang och det var så härligt höstigt. Underbara höstfärger överallt och då kände jag verkligen inspirationen spira. När jag sen kom hem så började jag måla... och åstadkom detta:
 
 
Är faktiskt sjukt nöjd. Gillar färgerna på min uggla.. ska nog måla en uggla till :)
Har ju glömt att berätta att världens finaste Erik var och badade hos mormor i hennes nya badkar :) Och medan Erik hade annat för sig passade Akilles på att låna hans babygym..
 

Erik verkligen älskar att bada! Nästa helg ska jag passa älsklingen och då ska han och mormor bada :)
Mer om ugglor och mitt nya fina badkar kommer i nästa inlägg :)
 
Ciao, krya på mig :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0