I did it! Utmaningen är fixad.

Vilket härligt höstväder vi har!
Igår var det ju helt galet varmt :) När jag körde från stan så visade bilen på 19 grader - inte konstigt svetten rann längs ryggraden..
 
Jag fick i alla fall växlat lite pengar så nu har jag Pund så att jag nog ska klara mig några dagar. Hämtade även ett paket på posten - ett par jättefina boots och ett par svarta höga stövlar. MAN MÅSTE FÖRNYA SIN SKOGARDEROB OCKSÅ!!! ;)
Det var en lugn dag igår, lite strykning, planering inför resan och min nya ljudbok - Den stumma flickan
 
På kvällen när M skulle iväg på träning så tänkte jag att jag kunde ställa mig på löpbandet bara för att göra någonting vettigt idag. Satte på Batman begins och sen sprang jag...
Började lätt med 10 min lätt jogg som uppvärmning och sen ökade jag tempot till 5 1/2 min tempo till ca 8 km och sen blev det skittufft - det var precis som all luft försvann och benen kändes som blyklumpar, men fan... har jag kommit så här långt så ska jag fixa milen. Japp, fick sänka hastigheten och kämpade igenom de sista kilometrarna, men klarade det dock inte under en timme. Men jag är nöjd. Jag har klarat Ms utmaning på två veckor, 4 löptillfällen istället för en månad..
 
 
Det är så roligt för varje gång vi har en låda, det spelar ingen roll om den är miniliten eller stor - Maximus ska ligga i den.. Nu blev det ju en stor låda eftersom mina stövlar varit i den, och alla katterna hade mycket väl kunnat ligga ihopa i den, men gud nåde den som närmar sig den förutom Maximus - Det är alltid hans lådor! Det händer att Akilles blir lite irriterad på hans jäkla låda och då attackerar han den, sparkar på den, sprätter eller biter i den och Maximus blir skitsur och jagar bort honom.
Ni ser, Amadeus vågar inte närma sig ens..
Ja, man har alltid kul med katter.
 
Idag ska jag passa Erik för Bella ska minsann på fotvård :) och sen blir det ett klipp på Glorias. Packa väska och sen njuta av Greys ikväll.
 
Ha det gott!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0