Värdelös dag

Tjena people,
 
Igår var det årets mest värdelösa dag i mitt liv.
Nu har det gått två veckor sen jag slutade på Atos, dessa två veckor har jag haft massor att göra, men igår infann sig en stor tristess. Jag kände helt enkelt inte för att göra något.
 
Jag hade en helvetisk träningsvärk i benen samt att min ländrygg bråkade lite.
Det är väl så att de första veckorna känns som semester, men sen kommer den tråkiga vardagen in, lite ångest, tristess av att vara ensam hemma, inget att göra, känner inte för att göra något. Ja, sån dag var det igår.
 
Dock... pulade jag lite, tvättade, städade, sprang på löpbandet för att försöka få bort den jäkla träningsvärken, men inte ens det hjälpte så jag var så sur på kvällen att jag inte ens stack iväg på tabatan.
 
Såg på cancergalan och stortjöt. Denna jävliga sjukdom som drabbar var tredje svensk och inte ett skit kan man göra mer än skänka pengar så att forskningen fortsätter. Jag skänker så ofta jag kan, men det är inga stora summor, men även de små slantarna kan göra nytta.. många bäckar små..
 
Idag hoppas jag på en bättre dag. Jag ska i alla fall till stan och växla pengar och göra en del inköp.
Jag har inga kläder som jag vill packa ner i min resväska och jag har inga kläder att ta på mig på dopet nästa helg - jag blir galen!! Jag har ju massor av kläder men inte som passar just då.. skit!
 
Jaja, vi får se vad denna dag bjuder på - kan knappast bli sämre än igår
 
Ha en go tisdag - det ska förhoppningsvis jag ha i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0