Bacillerna har tagit över min lekamen

Hej o hå, 
 
Jaha, då har även bacillerna nått mig. Jag är sjuk!
Var ganska kass igår men var tvungen att gå till jobbet ändå, då jag hade lite löner att betala ut samt en hel del andra saker att fixa. Gick hem redan halv ett, men det blev nästan en heldag för mig ändå för jag tog inga raster... Varje gång jag hostade kändes det som det var något som skar mig i halsen..
 
Gick hem och lade mig i soffan och sov hela eftermiddagen. Hade nästan ingen röst och sen kom den jäkla förkylningen också....
Feberfrossa med svettningar om vartannat. Tog ett bad, men skakade av köld i det heta vattnet. Suck!
 
Inatt var jag tvungen att gå upp och lägga mig i soffan för att M skulle få någon sömn överhuvudtaget - stackaren!
 
Hade strax över 38 i feber imorse. Hostar och snörvlar och tycker att livet är skit just nu.
Jag vill ju vara frisk och jobba!
 
Min chef är också sjuk.. jäkla sjukstuga på jobbet.
 
Igår när jag jobbade satte jag en lapp på min dörr - SMITTORISK - förkyld! och sen stängde jag dörren!
Massor av asgarv för det.. det är väl bättre att man varnar så de har en möjlighet att undvika bli smittade.
 
Jaja, idag ska jag ligga i sängen och lyssna på en ljudbok. Har precis varit och handlat ingefära och citron som jag gör ett äckligt hopkok - ska dricka det kallt. Har alltid druckit det ljummet innan men idag ska jag försöka med iskallt istället - har fått för mig att det går lättare att få ner..
 
Jaja, snart är jag frisk igen. 
Jag håller ut
Jag är stark
Ska nog beställa ett aktivitetsarmband så det kommer lagom tills jag är frisk igen - då jäklar ska det tränas!
Fitbit charge HR ska jag ha :)
 
Ha det gött!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Du får krya på dig snäckan hoppas att det ej är något långvarigt Kram

Svar: Tack mamma, antagligen är det influensa...
Susanne Thell

2015-02-24 @ 12:55:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0