Flunsan härjar i Vä

Hej,
 
Hemma från jobbet i två dagar och det kändes som två veckor - snacka om att var uttråkad!
 
Ja, inatt har jag sovit uselt och vaknade redan halv 3 o hade svårt att somna om - så klart hade jag feber imorse igen så jag tog två alvedon och avvaktade tills de fått ner febern, och sen for jag till jobbet och skrev KARANTÄN på dörren till mitt rum :)
Så klart alla skulle in och prata ändå.. :)
 
Ja sa att jag är där så länge jag orkar, börjar febern komma kör jag hem, men jag mådde faktiskt hur bra som helst förutom snörvel och hostattacker, men vi är många som är i samma sits - så jag stannade dagen ut, och sen körde jag och handlade mat. Var inte hemma förrän strax innan fem.
 
En bra dag alltså :)
 
Var ju tvungen att nämna på lunchen att jag varit och sett fifty shades of grey och sen blev det många roliga diskussioner. Killarna hade ju inte läst böckerna så jag var ju tvungen att förklara Mr Greys lite udda tillvägagångssätt i det där speciella rummet och varför han var sån... Det var riktigt roligt.
 
Febern kom som ett brev på posten vid sextiden.. SJUKT!!
 
Ja, jag har beställt min fitbit charge HR så nästa vecka måste jag vara fit for fight för då vill jag träna igen - saknar det sjukt mycket. Speciellt eftersom mannen tränar dubbelpass varje dag - jag känner mig som en ensamstående i mitt hus.. ingen pratar med mig...mer än Akilles då..
 
På måndag har jag besök av revisorer :) Årsredovisningen ska granskas och jag känner mig nervös inför det - jag har inte gjort den, men jag ska ändå försöka ta fram uppgifter om de frågar efter det, och även svara på frågor.... jaja, jag ska bjuda dem på lunch i alla fall :) På Sandhem i metropolen Vä :)
 
Imorgon skulle jag egentligen följa med och titta på favvisälsklingen Erik när han simmar, men eftersom jag varit borta så mycket denna vecka kan jag inte vara borta imorgon igen, och sen är jag ju faktiskt inte helt frisk än och vill ju absolut inte smitta honom eller någon av de andra heller. Det får bli nästa fredag istället.
 
Nu ska jag sätta mig och mysa lite framför brasan och hålla kväll.
 
Ha ett trevligt veckoslut - shit, det är redan fredag imorgon - Jipppppiiiieeee
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0