spelkväll med alla tillbehör

Tjena people, 
 
Förkyld o hostig!
Men helgen har varit bra!
 
I fredags så hade vi en liten spelkväll med bästa vännerna. Mikael hade fixat till lite kyckling och spenatlasagne - supergott!
Ja, jag gjorde bara salladen...
Massor av skratt, väldigt höga diskussioner om vett och etikett mm. 
Först byggde vi ett torn... Elina rev det till slut.. men vi var ganska duktiga tyckte jag
Sen blev det pictionary. Ett jäkligt svårt spel för ingen fattar vad man hinner rita på 20-30 sek.
 
 
 
 
Som t ex det här..Konstnär: Sus... klättrar på väggen... ehhh
 
Pigge var trött som vanligt, det var ifs vi andra också - det var ju fredag... men Bodil, Micke o jag höll ut till kl.4. 
 
Igår var det en skön och väldigt slapp dag. Jag lyssnade på mamma, pappa, barn med Carin Gerhardsen - en riktigt bra bok!!! Började även grundmåla min STORA beställning från Elina. RIktigt roligt att måla igen.
 
Idag ska vi på bio... Fifty shades of Grey - ska bli så kul, trots att jag är förkyld och hostig..
Skulle egentligen träna med Bella, men eftersom jag har ont i halsen så får jag hoppa det. Synd om oss båda, men vi får ta igen det en annan dag istället.
 
Nya utmaningar kommer denna vecka. Löning! Har inte gjort lön på många år och nytt program igen... spännande :)
 
VI hörs! Ha en go vecka!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0