yes, överlevde första bokslutet :)

Hej hopp,
 
Som vanligt så springer dagarna iväg och jag hinner knappt andas :)
Ms intervju gick bra, den varade i 2 1/2 timme - så nu får vi se vad som händer härnäst. De skulle ha en intervju till o sen skulle de höra av sig om ca 2 veckor. Håller alla tummar o tår som finns.
 
Helgen gick snabbt. Lördagen tillbringades först i Tollarps gympasal med en elva-tabata - sååå kul det var! Mari från Atos var med, och hon var duktig och tyckte också att det var kul. Innan eftersvettningarna hade slutat körde vi till Svedala för att titta på en bil till Josefine. Hon har ju blivit kär i mini cooper och hade hittat en röd skönhet på blocket. Den var verkligen fin, o snabb :) Hon ville ha den så vi bestämde att vi skulle återkomma i början av veckan o göra affär.
När vi kom hem så var det dags att duscha igen och sen var vi hos Bodil o Pigge för lite mello-kul.
Jag var trött som en gnu så det blev inte så sent som det brukar..
 
Söndagen var det dags för Elias sex års kalas. Kul att träffa alla igen - det blir ju inte så ofta vi träffas, tyvärr.
 
Mitt första månadsbokslut på Megadyne är snart över. Nervöst och med en hel massa nya saker, men skam den som ger sig. Idag fick jag rapportera intercompany med helt nytt rapporteringssystem med uppladdning av filer - först funkade det inte som jag ville, men va fan - det ska funka, och sen gjorde det det :)
 
Idag körde M, jag och Josefine till Svedala igen och hämtade "lillebil" regnr LLB blir ju lillebil :)
Jag fick äran att köra hem och den är en liten pigg sak - plötsligt var jag uppe i 145.... ooops. Jag vill också ha en sån.
En mycket glad och stolt Josefine :)
 
Skulle egentligen på en föreläsning på torsdag, men den blev tyvärr framflyttad så nu har jag torsdagskväll ledig - får väl köra dubbelpass med box o tabata istället..
 
Nu är det biggest loser på tv - vi hörs!
 
 

Kommentarer
Postat av: Mari Leijd

Ja det var jättekul :-) på tabatapasset, trots träningsvärken efteråt.

2015-02-12 @ 15:59:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0