Fan, granen åker snart ut...

Tjena folks,
 
Nytt år och nya förväntningar :)
Har jag några förväntningar? Jag börjar tvivla..
 
I alla fall så hade vi en sjukt rolig nyårsafton. Vi var hos Lena och Gert-Åke med Bodil och Pigge, Per och Mona. Utmaningar under tallriken, musikfrågor i lag och massor av god mat, gott vin och inte alls god saffranssnaps. Även denna gången precis som alla andra gånger så går tiden så sjukt fort när man har roligt, och plötsligt var klockan fem... Kom i säng kl. 05.30 efter en minnesvärd promenad hem... hihi, det här med genvägar funkar mindre bra när man har druckit vin hela kvällen, och ni anar inte hur duktig jag är på grästerräng och att hoppa över rötter..jaja - ännu ett roligt minne som vi aldrig glömmer..
 
 
Annars går dagarna precis som förut, lite träning, lite soft och massor av ledighetsmys. 
 
Jag börjar så smått bli lite irriterad och trött på granen så jag tror nog den åker ut vilken dag som helst..
 
Igår var en kulig dag! Tollarps If gymnastik ställde upp i ett världsrekordförsök i träning - M körde ett tabata pass kl. 12 i sporthallen. Vi blev nästan 100 pers och för det ställde arrangörerna upp med att skänka 3000 portioner kostersättning till överviktiga barn. Tjohooo, det var så sjukt roligt och idag är man ju rikskändis i hela Kristianstad... Ja mest M för han stod ju i mitten :)
 
 
Ny tavla blev färdig igår.. hihi, lite kulig :)
 
På kvällen käkade vi hjortfärsbiffar med fetaost, vitlök och persilja med vitlökssås och pasta till - hur smarrigt som helst.
 
Nu målar jag och i eftermiddag blir det träning.... igen :)
 
God fortsättning på detta förväntansfulla år... eller inte. Kul ska det bli i alla fall

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0