Livet leker

Hej hopp,
 
Nu har jag arbetat en vecka och jag älskar det!
 
Det är så roligt att lära sig nya saker.... i alla fall när det fastnar :) Somliga saker har jag svårare för att få till att fastna, men man lär sig något nytt hela tiden och övar man mycket så fastnar det ju..
 
Igår fick jag ett fint paket ifrån Schweiz. Lisa hade skrivit så fina ord till mig så jag blev nästan tårögd. Jag fick en kossa :) Handmålad från något som kallas cow parade - ganska söt! Jag ska ha den på mitt kontor och varje gång jag tittar på den så tänker jag på de i Schweiz.
 
Eftersom jag inte har så långt till jobbet så är jag ju hemma på fem minuter, så jag hinner med så mycket :) Jag har gymmat både igår och idag. Igår var det sååå sjukt mycket folk där - alla nyårslöften... men det var många som bara stod och snackade och tog upp plats. Lite störande, men det tar väl en månad och sen är de borta. 
 
Ja, livet leker och det känns som jag har flyt nu :)
M var på en anställningsintervju idag och jag håller alla mina tummar och tår att han får det. 
 
Nu ska jag måla lite - håller på med en tavla till mitt nya kontor :) Måste sätta min prägel på rummet.
 
Seeya

Kommentarer
Postat av: mamma

Jag tycker att det är lite dålig uppdatering av din blogg snäckan är fortfarande lite nyfiken på hur det har gått för Micke och hans jobb och likaså ditt Kramis

2015-01-26 @ 14:31:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0